Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967

Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2., MINILAND ML31967
Raktáron
7 680 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez

Mi mi után következik? Ezzel a játékkal a gyermek könnyen és gyorsan megtanulja.

Cikkszám
14513
Ajánlott életkor
5 – 6 év
A vásárlás után járó pontok: 77 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Főraktár
Raktáron
Logisztikai raktárunkban
Nincs raktáron
A szállítás idő + 1 nap!
Részletek

A Miniland Rakjuk időrendbe - Rövid történetek 2. játéka a gyermek mindennapjaihoz tartozó tipikus cselekvéssorokat jeleníti meg. Ezáltal tudatosítja a gyermekben fizikai és szociális környezetének már jól ismert elemeit, eseményeit. Mindez segíti majd, hogy kontrolálni és irányítani tudja saját cselekedeteit, ezzel segítve önállóvá válását. Autistáknak is ajánlott játék.

Az időrendben zajló folyamatok szavakba foglalása hozzájárul a gyermek beszédkészségének (szókincs, mondatalkotás, folyékony beszéd, elbeszélés) fejlődéséhez.

A játék összehasonlításra, hasonlóságok és különbségek megállapítására, időrend felállítására ösztönzi a gyermeket.

Az egyes kártyák megfogásától a kész történet bemutatásáig tartó cselekvéssor hozzájárul a logikus gondolkodás, a nyelvi készség, a fizikai és szociális környezetben való eligazodás fejlődéséhez.

Az események időrendbe rakása, az alapvető időfogalmak, mint az „előtte”, „utána” felismerése hozzájárul a gyermek logikus gondolkodásának fejlődéséhez.

A játék tartalma:

  • 1 vízszintes állvány a kártyáknak
  • 36 kártya – 8 sorozat (a kártyák hátoldalán egy kód jelzi, melyik sorozathoz tartoznak)
  • 1 útmutató

A játék anyaga: műanyag

Ajánlott életkor: 5-6 éveseknek

Játékosok száma: 1-4


Adatok
Cikkszám
14513
Játékszabály

1. tevékenységforma Találd meg a kakukktojást. Készítsük elő a játékot úgy, hogy minden teljes sorozathoz hozzárendelünk egy oda nem illő kártyát. A gyermek találja meg a sorozathoz nem illő képet, a kártyák hátoldalán ellenőrizze, jól döntött-e, majd rakja helyes sorrendbe a képeket.

2. tevékenységforma Szókincs és mondatalkotás fejlesztés. Rakjuk időrendi sorba az egyik eseménysorhoz tartozó képeket a táblán. Mutassuk meg a gyermeknek balról jobbra haladva a képsort. Kérjük meg, mesélje el balról jobbra haladva – ahogy olvasunk -, hogy mi történik a képeken. Biztassuk, hogy használja az „először”, „majd”, „azután”, „végül” időhatározókat. Miután elmondta az egész eseménysort, szedjük le a kártyákat, keverjük össze, és kérjük meg a gyermeket, rakja vissza őket az állványra a történések sorrendjében.

3. tevékenységforma Testbeszéd. Sorbarendezés. Rakjunk időrendbe egy sorozatot a táblán, de úgy, hogy csak egy gyermek lássa. Az ő feladata eljátszani, amit a képeken lát, a többiek pedig kitalálják, melyik sorozatról van szó. Ezt a tevékenységformát akkor játszhatják, ha már előzőleg megismerkedtek az összes sorozattal. Miután minden sorozatot kitaláltak, mindenki kapja meg egy-egy sorozat összekevert képeit, és egymás után ki-ki rakja fel helyes sorrendben a képeket az állványra.

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!