GYakran Ismételt Kérdések

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Fontos!

Rendelés visszaigazolás:

Ha estleg nem kap automatikus rendelés visszaigazolás email-t kérjük ellenőrizze a SPAM és PROMÓCIÓ mappát levelezőjében! Néhány levelező ezekbe a mappákba sorolja a visszigazoló üzeneteket!

1. Mit árusít a katica?

A Katica játékwebáruház. Több mint 4200 féle terméket találsz nálunk a legkülönbözőbb játékkategóriákban: babák, építőkockák, társasjátékok, fejlesztőjátékok, sporteszközök, kreatív játékok, mesekönyvek és sok-sok más játék közül választhatsz. Ezeken kívül óvodák és iskolák részére is kínálunk speciális intézményi játékokat, sőt óvodák részére óvodabútort és tornatermi eszközöket is forgalmazunk. Waldorf-intézmények számára pedig széles kínálatunk van Waldorf-eszközökből a ceruzáktól a füzeteken át a hangszerekig. Nagykereskedők is vagyunk, az ország több pontján megtalálhatóak viszonteladóink.

A Katica Játék Kft. már 30 éve létező cég, megbízható partner vásárlóknak és viszonteladóknak egyaránt!

2. Kell-e regisztrálnom az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?

Nem kell. A Katica Webáruházban regisztrációval és anélkül is lehet vásárolni.

Ám a regisztrációnak számtalan előnye van: visszatérő vásárlóként már nem kell újra megadni az adataidat; a kosárba rakott termékeket megjegyzi a rendszer; időről időre különleges kedvezményekkel kedveskedünk régi vásárlóinknak, akik erről hírlevélből szerezhetnek tudomást; lehetőség van a kedvencek és az összehasonlítás funkciók használatára is, és vásárlásaid során pontgyűjtéssel kedvezményre is szert tehetsz.

Intézmények részére viszont csak regisztrációval tudjuk nyújtani speciális kedvezményeinket és szolgáltatásainkat. 

3. Elbizonytalanodtál melyik játék lenne a legjobb gyermeked számára?

Kérd személyes segítségünket! Ha megírod nekünk a gyermek nemét, korát és, hogy milyen típusú játékot keresel számára, mi 1-2 napon belül segítünk a választásban! Elküldjük számodra a gyermek neméhez, korához, és érdeklődéséhez vagy a fejlesztést igénylő területhez leginkább igazodó játékajánlatainkat. 

Itt írhatsz nekünk: sales@katica.hu 

4. Biztonságban vannak-e az adataim a Katicánál?

A Katica Játék Kft. nagy hangsúlyt fektet arra, hogy működése mindenben megfeleljen a Magyarországon hatályos törvényeknek. Ezért igen, az adataid biztonságban vannak. Az adatkezelés részleteiről az Adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz bővebben.

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

1. Hogyan tudok rendelést leadni?

Minden termék lapján található egy zöld "KOSÁRBA" feliratú gomb. Ennek megnyomásával máris a kosaradba kerül a termék. A Kosár megtekintése oldalon meg tudod nézni a kiválasztott termékek listáját, módosíthatod a vásárolni kívánt darabszámot. Ezután már csak a zöld "MEGRENDEL" gombra kell kattintanod, és az adataid megadásával, a fizetési és a szállítási mód kiválasztásával le is adhatod a rendelést.

2. Milyen adatokat kell megadnom a rendelés leadásakor? 

Ha már regisztráltál, és a regisztrált neveddel léptél be, akkor nem kell újra megadni az adatokat, rögtön a szállítási és fizetési módok kiválasztása oldalra jutsz. Ha regisztrálás nélkül szeretnél vásárolni, akkor meg kell adnod azt a nevet és címet, ahova a szállítást kéred, valamint azt a nevet és címet, ahova a számlát kéred (ha ez eltér a szállítási címtől). Kérünk még telefonszámot is, hogy probléma esetén fel tudjuk veled venni a kapcsolatot. 

Ha intézmény nevében rendelsz, itt kell megadnod a pályázati azonosítót is, ha szükséges. 

3. Hogyan kérhet intézményének egyedi árakat áruházunkban?

1. Regisztráljon webáruházunkba
2. Tegye kosárba a kívánt termékeket
3. Válassza az átutalásos fizetést
4. Válassza ki a szállítás módját
5. A megrendelés véglegesítése előtt a " MEGJEGYZÉS" ablakba írja bele:
NEM MEGRENDELÉS egyedi árajánlatot kérek! "
 
 
 

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

1. Milyen szállítási módok közül választhatok?

A Katica Webáruházban lehetőség van:

  • személyes átvételre a cég budapesti telephelyén (1033 Budapest, Szentendrei út 89-93.) Csak átvételi pont! Személyes vásárlásra NINCS lehetőség!
  • futárszolgálatok igénybevételére (GLS)
  • csomagpontokra kézbesítésre (GLS)
  • MPL futárszolgálat
  • nagy terjedelmű termékek (pl. bútorok) esetében egyedi szállítás is igénybevehető megbeszélés alapján

2. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termékeket?

  • "Normál" csomag esetén a rendelés leadásától számított 1-3 nap alatt, amennyiben minden rendelt termék raktáron van. Ha valamelyik tétel éppen nincs raktáron, akkor megkeresünk a megadott telefonszámodon, és veled egyeztetünk a szállítási időről.
  • Nagy terjedelmű csomag esetén (pl. bútorok), szintén a fentiek az irányadók, bár ekkor szükséges lehet külön egyeztetés a szállítás módjáról.

Karácsonyi időszakban a szállítási idő a fentiekhez képest 1-3 nappal megnőhet!

3. Mennyi a szállítási díj?

Magyarország területén belül

  • 30.000 Ft rendelési érték alatt a szállítási díj csomagonként 1990 Ft
  • 30.000 Ft felett a szállítás ingyenes.
  • utánvétes fizetés esetén utánvét a futárszolgálat 500 Ft pénzkezelési díjat számít fel.
  • kivételt képeznek ez alól a bútorok, terjedelmes, illetve túlsúlyos eszközök, tornatermi berendezések. Ezek esetében az eltérő szállítási költséggel kapcsolatban minden esetben felvesszük Veled a kapcsolatot egyeztetés céljából.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • személyes átvétel esetén a telephelyen készpénzzel is lehet fizetni. (Itt bankkártyás fizetésre jelenleg még nincs mód)
  • futárnál készpénzzel vagy bankkártyával
  • előre fizetéssel Barionon keresztül
  • előre utalással 
  • utánvéttel (külön díja van: 500 Ft.)

2. A sikertelen Barionos fizetés CSAK a megrendelés fizetésére vonatkozik, a megrendelése éles marad, lehetősége van:

amennyiben regisztrált vásárlónk:

  1. fizetési mód változtatásra
  2. vagy, újbóli kifizetésre

emennyiben nem regisztrál vásárlónk, akkor a megrendelés visszaigazoló levélre válaszként jelezheti, fizetési módot változtatok:

  1. előre utalást választom (azonos költsége van, mint a Barionos fizetés)    
  2. utánvétellel fizetem, az 500,- kezelési költséget elfogadom