Tekergõ Medvék

Tekergõ Medvék
Tekergõ Medvék
Raktáron
10 010 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez

Forgasd a fákat, hogy minden karakter kijusson az erdőből!

De óvakodj a medvétől!

Egy eredeti kirakójáték...egy kis csavarral!

Addig nem jutsz ki az erdőből, amíg meg nem oldod mind a 80 feladványt!

Cikkszám
PA20181-182
Ajánlott életkor
7 – 99 év
Kiknek ajánljuk még?
Intézményeknek is, Felnőtteknek is
A vásárlás után járó pontok: 100 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Főraktár
Raktáron
Logisztikai raktárunkban
Nincs raktáron
A szállítás idő + 1 nap!
Részletek

A játék menete:


1. ELŐKÉSZÜLETEK: Válassz egy feladványt. A 9 forgatható, fás elemet helyezd a játéktáblára, ahogy az a feladványban látható. Fontos az elemek helye és iránya is! A bábukat tedd a feladványban megjelölt helyekre, a fás elemek közé. Amelyik bábut nem látod a feladványban, azt tedd félre, ezekre nem lesz szükség.


2. A JÁTÉK: A Tekergő Medvék célja, hogy minden bábu kerüljön a számára kijelölt erdőszélhez. A fák forgatásával tudod mozgatni a bábukat.


A) A játéktábla bal és jobb szélén közvetlenül a rögzített karakterek és tárgyak előtti helyek a bábuk számára kijelölt végcélok:
- a lány a kempingsátrához megy
- a hód a másik hódhoz megy, aki a vízben van
- a favágó a farönkökhöz megy
- a kis szarvas az apaszarvashoz megy
- a kis maci az anyamedvéhez megy
- a nyúl a testvéréhez megy


B) A karakterek mozgatásához fogd meg a fák tetejét, és forgasd el az óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányba a darabokat:
- a kiválasztott darabot gyakran blokkolja más puzzle darab, így először azt kell elforgatni.
- soha nem emelhetsz fel puzzle-darabokat vagy karaktereket.


C) A MEDVE: Tarts szem előtt egy fontos szabályt: A karakterek SOHA NE kerüljenek közvetlenül az anyamedve elé! Ha oda kerülnek, a puzzle darab blokkolva lesz... és kezdheted elölről. Kivétel természetesen a kis medve. Neki biztosan az anyja előtt van a végső helye. De ügyelj arra, hogy ne vidd túl hamar az anyamedvéhez, mert ő is blokkolja azt a puzzle-darabot, ez lehetetlenné teheti más darabok mozgatását.


3. MEGOLDÁS: Megtaláltad a megoldást, ha a feladványban látható összes karakter a számára kijelölt erdőszélhez került. A legrövidebb megoldást a füzet végén találod.


Adatok
Gyártó
Smart
EAN
5414301525196
Cikkszám
PA20181-182
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!