Lovas Klub

Lovas Klub
Lovas Klub
Raktáron
10 010 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez

Használd a logikád, segíts a lovaknak a célba ugratni!

A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. 

Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon,

hogy elérje a célt. Készen állsz a 80 feladvány megoldására?

Cikkszám
PA20178-182
Ajánlott életkor
7 – 99 év
Kiknek ajánljuk még?
Intézményeknek is, Felnőtteknek is
A vásárlás után járó pontok: 100 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Főraktár
Raktáron
Logisztikai raktárunkban
Nincs raktáron
A szállítás idő + 1 nap!
Részletek

Pattanj nyeregbe egy rejtélyes szórakozáshoz! A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól, akár felnőtteknek is.
Segít fejleszteni a kognitív képességeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást.

A játék menete:
1. Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. (Betűkkel van jelölve a

kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.)

Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz.

Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a

feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle-darabokra van szükséged.


2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig. A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:

A) A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba).

Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt!

B) 3 puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik irányba menjél tovább.

A lóval azonban „menni kell az áramlással”. Tilos éles kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles kanyart.

C) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok sorrendjére.
Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két lehetséges útja van.

Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében!

D) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet
mutatnak a lónál és a kapunál).

A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt.
Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálsz a füzet végén.


Adatok
Gyártó
Smart
EAN
5414301525110
Cikkszám
PA20178-182
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!