Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968

Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Rakjuk időrendbe - Higiéniai szokásaink, MINILAND, ML31968
Raktáron
7 890 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez

Hogyan tisztálkodunk? Ezzel a játékkal a gyermek könnyen és gyorsan megtanulja.

Cikkszám
14514
Ajánlott életkor
3 – 6 év
Kiknek ajánljuk még?
Intézményeknek is
A vásárlás után járó pontok: 79 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek

A Miniland Rakjuk időrendbe - higiéniai szokások játéka a gyermek mindennapjaihoz tartozó tipikus cselekvéssorokat jeleníti meg. Ezáltal tudatosítja a gyermekben fizikai és szociális környezetének már jól ismert elemeit, eseményeit. Mindez segíti majd, hogy kontrolálni és irányítani tudja saját cselekedeteit, ezzel segítve önállóvá válását. Autistáknak is ajánlott játék.

A játékkal a gyermek megtanulhatja a tisztálkodás fontosságát és az egyes lépések egymásutániságát.

Az időrendben zajló folyamatok szavakba foglalása hozzájárul a gyermek beszédkészségének (szókincs, mondatalkotás, folyékony beszéd, elbeszélés) fejlődéséhez.

A játék összehasonlításra, hasonlóságok és különbségek megállapítására, időrend felállítására ösztönzi a gyermeket.

Az egyes kártyák megfogásától a kész történet bemutatásáig tartó cselekvéssor hozzájárul a logikus gondolkodás, a nyelvi készség, a fizikai és szociális környezetben való eligazodás fejlődéséhez.

Az események időrendbe rakása, az alapvető időfogalmak, mint az „előtte”, „utána” felismerése hozzájárul a gyermek logikus gondolkodásának fejlődéséhez.

A játék tartalma:

  • 1 vízszintes állvány a kártyáknak
  • 36 kártya – 6 sorozat (a kártyák hátoldalán egy kód jelzi, melyik sorozathoz tartoznak)
  • 1 útmutató

 

A játék anyaga: műanyag

Ajánlott életkor: 3-6 éveseknek

Játékosok száma: 1-4 fő

Adatok
Cikkszám
14514
Játékszabály

1. tevékenységforma: Találd meg a kakukktojást. Készítsük elő a játékot úgy, hogy minden teljes sorozathoz hozzárendelünk egy oda nem illő kártyát. A gyermek találja meg a sorozathoz nem illő képet, a kártyák hátoldalán ellenőrizze, jól döntött-e, majd rakja helyes sorrendbe a képeket.

2. tevékenységforma: Szókincs és mondatalkotás fejlesztés. Rakjuk időrendi sorba az egyik eseménysorhoz tartozó képeket a táblán. Mutassuk meg a gyermeknek balról jobbra haladva a képsort. Kérjük meg, mesélje el balról jobbra haladva – ahogy olvasunk -, hogy mi történik a képeken. Biztassuk, hogy használja az „először”, „majd”, „azután”, „végül” időhatározókat. Miután elmondta az egész eseménysort, szedjük le a kártyákat, keverjük össze, és kérjük meg a gyermeket, rakja vissza őket az állványra a történések sorrendjében.

3. tevékenységforma: Testbeszéd. Sorbarendezés Rakjunk időrendbe egy sorozatot a táblán, de úgy, hogy csak egy gyermek lássa. Az ő feladata eljátszani, amit a képeken lát, a többiek pedig kitalálják, melyik sorozatról van szó. Ezt a tevékenységformát akkor játszhatják, ha már előzőleg megismerkedtek az összes sorozattal. Miután minden sorozatot kitaláltak, mindenki kapja meg egy-egy sorozat összekevert képeit, és egymás után ki-ki rakja fel helyes sorrendben a képeket az állványra.

4. tevékenységforma: Személyes tisztálkodás, higiéniai szokások elsajátítása, megerősítése. Időrendi sorozatalkotás. A sorozatokhoz tartozó képeket időrendbe téve jól látható helyre rakjuk ki a fürdőszobában, hogy ezzel is gyakoroltassuk a gyermekekkel az egyes tisztálkodási folyamatok helyes sorrendjét. Valahányszor a fürdőszobában tevékenykednek, a képsorok alapján végezzék a higiéniával kapcsolatos cselekedeteket.

Később a csoportban is foglalkozzanak a képsorokkal.

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!