A jelek helyzete tehát folyton változik! Az nyer, aki a saját jelzésével ellátott kockákból ötös sort tud kialakítani.
Előkészületek a játékhoz: A tábla közepén elhelyezzük a 25 fa kockát úgy, hogy a jelöletlen oldala legyen felfelé.
A játékosok választanak, hogí melyik legyen a kör jelzésű és melyik a kereszt jelzésű kockákkal.
Az a játékos kezd aki a kör jelzésű kockával játszik.
A játék célja: Az nyer, aki ábrájából vízszintes, függőleges vagy átlós irányban egy ötöts sorozatot tud kialakítani.
Játékszabályok 2 játékos esetén: A játékosok felváltva lépnek. A soron lévő játékos mindig köteles lépni. A soron lévő játékos kivesz egy jelzés nélküli, vagy egy saját jelével ellátott kockát a tábla széléről - a tábla közepén lévő kockák tabuk.
Az első körben nincs választási lehetőség, mindkét fél csak sima kockát választhat. Az ellenfél kockájával nem lehet lépni.
A kocka jelzésének megváltoztatása: Akár jrlöletlen a kiválasztott kocka teteje, akár a játékos neve látható rajta, a játékos a következőkben csak jelzéssel felfelé helyezheti el.
Kocka áthelyezése: A játékos a kivett kockát áthelyezi egy hiányos sorba. választhat, hogy a sor melyik végére helyezi el a kockáját. Ugyanoda, ahonnan elvette, nem teheti vissza.
A játszma vége: A játszma akkor ér véget, amikor valamelyik játékos egy 5 kockából álló sorozatot hozott létre, vízszintes, függőleges vagy átlós irányban.
Az a játékos, aki ellenfele kockáiból hoz létre sorozatot, elvesztette a játékot, akkor is, ha egyidejűleg saját kockáiból is sorozatot hozott létre. Játékszabályok 4 játékos esetén: A játékosok 2 csapatot alkotnak és az azonos csapat tagjai egymással szemben helyezkednek el. A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban következnek sorra.
A játékszabályok azonosak a két játékosra vonatkozó szabályokkal, az alábbi kiegészítésekkel: - a játékos csak akkor mozdíthatja el a kockáját, ha a jelzésen levő pont felé néz. - a kocka áthelyezésekor, a játékos megfordíthatja a jelzést úgy, hogy a pont a társa felé nézzen. - lépéskényszer van, a soron lévő játékos, mindig köteles lépni, ha lehetősége van, hogy egy saját jelzésű, vagy jelöletlen kockát áthelyezzen. - ritkán előfordulhat, hogy nincs olyan kocka amelyet elmozdíthat, ilyenkor kimarad a lépésből.
Az a csapat nyer, amely először létrehoz egy ötös sorozatot vízszintes, függőleges vagy átlós irányban.
Ebben az esetben nem számít, hogy a pontok merre néznek.
Érdemes játszma előtt megállapodni, hogy a csapattársak játék közben beszélhetnek-e egymással.
Dobozméret:18x3x18cm
Játékidő:10-20perc