Ki fog túljárni ellenfelei eszén? Ki fogja legyőzni a szörnyeket, és megragadni a sárkány gyöngyszemét a legfőbb kincset?
Egyszerű bevezető játék, a szerepjátékok világába. 2018 az Év gyerekjátéka volt Csehországban.
Karak katakombáiban a játékosok a hat különböző karakter egyikét vezetik be a labirintusba.
Apránként lapkáról-lapkára kell felfedezni hogyan is néz ki a labirintus. Fegyverekkel és varázslatokkal kell felvértezned magad, szörnyekkel kell küzdened és (ami a legfontosabb) kincset kell gyűjtened.
Az a játékos nyer, akinek a legtöbb kincse van a játék végén – az lesz Karak igazi bajnoka!
A Karak egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, amit 7 éves kortól is játszhatnak a gyerekek.
A játékmenet erősen épít a lapka-elhelyezés, a moduláris tábla, térkép kiegészítés a kockadobásra.
A szerepjátékok segítenek a stratégiai és a kritikus gondolkodás fejlesztésében, miközben fejlesztik a térbeli érvelési készségeket is egyaránt. Ez is egy nagyszerű módja annak, hogy új baráti kapcsolatokat építsenek ki a gyerekek és gyakorolják a szociális készségeket.
A játék akkor ér véget, amikor az egyik hős legyőzi a Sárkányt, de ez nem jelenti azt, hogy nyert.
A legtöbb kincsponttal rendelkező játékos nyer.
Tartalom: - 80 térképlapka - 6 hősfigura talppal - 6 hőskártya - 5 hőstábla - 25 életjelző - 1 zsák a szörny- és kincsjelzőknek - 43 szörnyjelző - 10 db zárt kincsesláda jelző - 2 dobókocka - 1 átokjelölő - Magyar nyelvű leírás