Kakerlaken poker - Csótánypóker

Kakerlaken poker - Csótánypóker
Kakerlaken poker - Csótánypóker
Raktáron
4 250 Ft
Nem rendelhető!
Összehasonlítás
Kedvencekhez

A játék lényege és célja A játékosok megpróbálnak minél több kártyát „rásózni" a többiekre: a soron lévő játékos saját lapjai közül felajánl egyet valamelyik társának, hangosan bemondva, hogy a felajánlott kártya milyen állatot ábrázol – ez az állítás azonban lehet igaz vagy hamis is.

Cikkszám
Sz3434
Ajánlott életkor
6 – 10 év
Kiknek ajánljuk még?
Intézményeknek is, Társaságoknak is
Játékosok száma
2 – 6 fő
A vásárlás után járó pontok: 43 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek

A játék tartalma: 64 db állatkártya, 1 db játékleírás.

Aki rosszul ítéli meg a helyzetet, megkapja a kártyát.

Az első olyan játékos, akire sikerül négy egyforma bogarat ábrázoló kártyás „rásózni", vagy akinek már nincs a kezében kártya, amikor ki kellene játszania egyet, elveszíti a játékot.

A játék előkészítése Megkeverjük a 64 kártyát, és képpel lefelé kiosztjuk őket a játékosoknak. Nem baj ha esetleg (5 játékos esetén) nem jut mindenkinek ugyanannyi kártya. A játék menete A kezdőjátékos (Márk) kiválaszt egyet a kezében lévő kártyák közül. Lefordítva leteszi az asztalra, odatoljegy általa választott játékostársa (Anna) elé, majd azt állítja, hogy „csótány".

Anna két lehetőség közül választhat: 1. Elfogadja a kártyát Anna úgy dönt, elfogadja a kártyát. Mielőtt felfordítaná, hangosan tippelnie kell, hogy Márk állítása „igaz" vagy „hamis". „Igaz"-at mond Anna, ha elhiszi, hogy a kártya valóban azt az állatot ábrázolja (ebben az esetben egy csótányt), amelyet Márk mondott. „Hamis"-at mond Anna, ha kétségbe vonja Márk állítását.

Ha Annának igaza van (az állítás valóban igaz, ill. hamis), Márk kapja meg a kártyát. Ha Anna téved, neki kell megtartania a kártyát.

2. Továbbadja a kártyát Anna nem szeretné elfogadni a kártyát, ezért úgy dönt, inkább továbbadja. Ebben az esetben megnézheti úgy, hogy a többiek ne lássák, majd ezután áttolja egy másik játékos elé, akinél még nem járt (pl. Évához).

Ekkor Anna megerősítheti Márk állítását (vagyis, hogy csótány), vagy egy új állítást kell tennie (pl., hogy „nem is, ez igazából poloska")… Most Éva is két lehetőség közül választhat stb. A kártyát addig lehet továbbadni (természetesen mindig csak olyan játékosnak, akinél még nem járt), amíg egyszer minden játékoshoz el nem jutott.

Ezért az utolsó játékos, akinek továbbadták a kártyát, már csak az első lehetőséget választhatja (vagyis el kell fogadnia a kártyát, és meg kell próbálnia kitalálni, igaz vagy hamis annak a játékosnak az állítása, akitől a kártyát kapta).

Az a játékos, akire sikerül „rásózni" a kártyát, felfordítva maga elé teszi.

A következő kört mindig az kezdi, akinek az utolsó kártya a nyakán maradt: kiválaszt és lefordítva letesz egy kártyát a kezében lévők közül. A játék vége A játék véget ér: - Ha valakire sikerül egy kvartettet (vagyis négy ugyanolyan állatot ábrázoló kártyát, pl. négy csótányt) rásózni. Ez a játékos a vesztes. A többi játékos osztozik a győzelemben. - Ha a sorra kerülő játékosnak már nincs több kártya a kezében.

Ez a játékos ebben az esetben nem tud kártyát kijátszani, és elveszti a játékot. A többiek itt is mind nyertesek. Játékszabályok két játékos esetén Ha csak két játékos van, az alaposan megkevert pakliból lefordítva ki kell venni 10 kártyát anélkül, hogy megnéznénk őket, mielőtt kiosztanánk a lapokat.

Figyelem!

Ebben az esetben természetesen a játékosok nem élhetnek a 2. lehetőséggel (a kártyát nem tudnák továbbadni senkinek).

A játék véget ér: - Ha valakire sikerül egy kvintettet (vagyis öt ugyanolyan állatot ábrázoló kártyát, pl. csótányt) rásózni. - Ha a sorra kerülő játékosnak már nincs a kezében kártya. Mindkét esetben az említett játékos a vesztes.

Dobozméret:11x3,5x11cm
Játékidő:20-30perc


Adatok
Cikkszám
Sz3434
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!