Párosító játék, MINILAND, ML31920

Párosító játék, MINILAND, ML31920
Párosító játék, MINILAND, ML31920
Párosító játék, MINILAND, ML31920
Párosító játék, MINILAND, ML31920
Párosító játék, MINILAND, ML31920
Párosító játék, MINILAND, ML31920

Párosító játék, MINILAND, ML31920

Nincs raktáron
7 840 Ft
Nincs raktáron
Összehasonlítás
Kedvencekhez
A játékhoz tartozó webalkalmazás elérhető a Play Miniland oldalán:
Play Miniland gomb

Az angol nyelvű alkalmazás az eredeti játékhoz tartozó magyar leírás alapján játszható

Cikkszám
12270
Ajánlott életkor
3 – 6 év
A vásárlás után járó pontok: 78 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek

A Miniland párosítójátékát a memóriajáték szabályai szerint játsszuk.

A játék fejleszti

  • az emlékezetet,
  • a szókincset,
  • az általános ismereteket,
  • figyelmet,
  • asszociációs képességet,
  • szabálykövetést, szabálytartást – ha többen játsszák,
  • finommotorikát.

A készlet tartalma:

  • 12 fényes kartontábla (32x32 cm), rajtuk 16 kép a következő témakörökben:
    • 1-6: alapismeretek - számlálás, kis és nagybetűk, színek sorrendje, képrészletek, formák
    • 7-9: az emberi test – szemek, testrészek, arckifejezések
    • 10-12: állatvilág
  • 1 erős műanyag szétnyitható keret
  • 16 kerek műanyag „fedő” a képek letakarásához
  • 1 játékleírás

Ajánlott életkor: 3-6 éveseknek

Játékosok száma: 1-8 fő

Adatok
Cikkszám
12270
Játékszabály

Első alkalommal tegyük a gyermek elé valamelyik táblát, és hagyjuk, hogy ismerkedjen vele, megnevezze az ábrákon látott dolgokat. Ismerkedjen meg az összes táblával.

Hívjuk fel a figyelmét, hogy a táblán minden kép kétszer szerepel, vagy valamiért két-két kép összefügg.

Ezután elmagyarázzuk a játékszabályt:

  • a kiválasztott táblát berakjuk a keretbe, és mind a 16 képet letakarjuk egy-egy kis fedővel
  • a gyermek felemel két fedőt, és megnézi, hogy az alattuk lévő képek azonosak-e (vagy összefüggnek egymással pl. a 6. táblán)
  • ha a két kép párosítható egymással, a gyermek nem rakja vissza a fedőket, hanem maga elé teszi őket az asztalra
  • ha nem párosíthatók a felfedett képek, akkor visszatakarja őket
  • ha egyedül játszik, keresi tovább a párokat, ha többen játszanak, a következő játékoson a sor, hogy felemeljen két fedőt

A játéknak akkor van vége, ha mind a 8 párt megtalálták.

Ha többen játszottak, versenyszerűen, az győz, akinél több fedő van.

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!