Állatkarnevál társasjáték

Állatkarnevál társasjáték
Állatkarnevál társasjáték
Állatkarnevál társasjáték
Állatkarnevál társasjáték
Állatkarnevál társasjáték
Raktáron
9 980 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez

Ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6 különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz.

Az állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal.

Cikkszám
Sz4233
Ajánlott életkor
2 – 4 év
Kiknek ajánljuk még?
Intézményeknek is, Társaságoknak is
A vásárlás után járó pontok: 100 Ft
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Főraktár
Raktáron
Logisztikai raktárunkban
Nincs raktáron
A szállítás idő + 1 nap!
Részletek

A játék, különböző szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni.

1. Összeillő formák Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával.

Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db) állatfigurát felteszi.

Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat).

A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.)

2. Összeillő színek Csak a színes kockát használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az egyes pontban leírtakkal!

3. Összeillő színek és az állatok Most egyszerre használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára. Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára.

Megjegyzés: Ha már valaki korábban dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok.

Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.)

4. "Éles szem és gyors kéz" Játék a kockákkal és az állatokkal fatábla nélkül! Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához.

Megjegyzés: Ha olyan állatfigurát vagy színt dob a kockával, amit már más játékos elvitt, akkor ebben a körben senki nem visz állatot és a következő játékos dobhat. A győztes: aki a legtöbb állatfigurát gyűjtötte össze! 5. "Éles szem, gyors kéz és szerencse" Játék a kockákkal és az állatokkal, fatáblával! Minden játékos vegyen magához egy fatábla.

A játékban szükség van a kockákra és az összes állatfigurára is.

Egymás után dobjanak a két kockával a játékosok. (az óramutató járásával megegyezően) Az összes játékos közül, aki először, leggyorsabban megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához.

Ha a figurát el tudja helyezni a játékos a tábláján, akkor tartsa meg (tegye a helyére a táblán), ha nem akkor tegye vissza középre a többi állatfigura közé.

A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára!

Dobozméret:31,5x4,5x21cm
Játékidő:20perc


Adatok
Cikkszám
Sz4233
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!